Projekt obejmował rozbiórkę istniejącego wiaduktu nad linią kolejową nr 132budowę nowego obiektu w ciągu drogi krajowej nr 46, w miejscowości Dąbrowa Niemodlińska. Nowy wiadukt został zaprojektowany jako stalowy łuk Langera o rozpiętości przęsła 41,6 m i szerokości 13,9 m, zlokalizowany równolegle do poprzedniego obiektu.

Niweleta obiektu została podniesiona o 1,7 m, w celu dostosowania skrajni do aktualnych warunków technicznych PKP. Prace obejmowały rozbudowę nasypów drogowych, dostosowanie geometrii drogi do parametrów klasy GP i S oraz instalację nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

Wiadukt został zaprojektowany z wykorzystaniem technologii BIM, co w dużym stopniu uprościło efektywne zaplanowanie etapów budowy, pozwalających na utrzymanie ciągłości ruchu drogowego i kolejowego.

Projekt zdobył nagrodę główną w kategorii „Zrealizowany obiekt o rozpiętości poniżej 70 m” przyznawaną przez czasopismo „Mosty”, w XV edycji Konkursu im. Maksymiliana Wolffa.